Sinatur Hotel og Konference Storebælt

Til årsdagen får vi blandt andet besøg af FSC’s Chief System Integrity Officer, Marc Jessel, som vil fortælle, om hvordan FSC arbejder med integritet nu og i fremtiden. Vi får også besøg af FSC-direktør i Polen, Karolina Tymorek, i en session og paneldebat, om hvordan vi sikrer nok FSC-træ fra Østeuropa og hvilken betydning danske virksomheders indkøbspolitikker har på globale forsyningskæder.

På dagen får du også indblik i vores nye række af netværk, som medlemmer af FSC Danmark har mulighed for at blive en del af, blandt andet om cirkulær økonomi, data, compliance og European Deforestation Regulation (EUDR).

Generalforsamling

Vi starter dagen med generalforsamling, som er åben for alle, men hvor kun medlemmer af FSC Danmark har stemmeret. Her kan du blandt andet høre om FSC's udvikling i Danmark og vores aktiviteter.

Læs mere om dagsorden, opstilling af forslag, bestyrelsesvalg med videre

Tilmelding

Medlemmer af FSC Danmark har fortrinsret til FSC Danmarks Årsdag og Generalforsamling. Den 29. april, vil vi give ikke-medlemmer besked om, hvorvidt de har fået en plads til arrangementet efter først-til-mølle-princippet.

Tilmeldingsfrist 15. april. Vi anbefaler, at du tilmelder dig hurtigst muligt.

I kan tilmelde én person pr. organisation. Herefter vil der være venteliste efter først-til-mølle-princippet og med fortrinsret til medlemmer af FSC Danmark.